Trono Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Har hatt denne i snart to år og igrunn vært veldig fornøyd, men nå er det på tide å oppgradere Skal av og snakke om innbytte hos en forhandler i morgen, men tar også og slenger den ut her på forumet før den evt. havner på finn. Det er en 98-mod E46 320i. Orientblau Metallic. - Hvite blink foran - Angel eyes - Klimaannlegg / Aircondition - Kjørecomputer - Takluke - Hengerfeste - Orginal radio med CD-skifter - Ryggesensor og alt det vanlige av airbags, abs osv .. Gått 178 000km. Servicehefte frem til 155 000 såvidt jeg vet skal serviceheftet være komplett, men det nærmer seg ny oljeservice. Jeg har også gitt den et oljebytte ved ca 170 000km uten å resette computeren. Den starter og går bra. Har KN åpent luftfilter med varmeskjold som gir en god lyd ved pådrag. Orginalt luftinntak kan følge med. Ellers er den ganske orginal. Har byttet en del deler siste årene, og har kvitteringer på det meste. Begge fjører bak, vannpumpe, viskose og vifte, nytt batteri, nye frontlykter, ny bærearm med foringer foran og litt sånn. Bilen ble EU godkjent i juni/juli hos NAF med 0 feil. Årsavgift er såklart betalt. Har tatt godt vare på den og den fremstår egentlig som veldig pen og fin i lakken, men et par utvendige skjønnhetsfeil finnes som man nesten må regne med på en 11 år gammel bil. Ellers er det eneste som må gjøres å fylle på kjølegass på airconditionen (gikk tom i høst) og sjekke ryggesensorene. De fungerer litt avhengig av vær og vind, så er nok bare en dårlig kontakt. Fort gjort å fikse for de som kan skru litt, har også en ekstra ryggesensor liggende i bilen Følger med nesten ubrukte piggdekk og 16" bmw-felger til sommerdekka. To av sommerdekka lever nok på siste sesongen. Pris 120 000, men kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Ny pris! 105 000 ferdig prutet ved veldig hurtig avgjørelse, kjapp betaling og som den står. Dette bør være veldig billig. Her er bilder, har prøvd å få en ærlig annonse og vise frem det som er av rust, som dere ser minimalt og kan helt greit pusses og flekkes over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Lykke til med salget utrulig fin bil, har samme fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trono Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Takk for det! Gode biler! Nå skal jeg straks kjøre og høre hva en forhandler vil gi for den i innbytte. Merker jeg er litt spent på hva slags tilbud jeg vil få. Synes de varierer så utrolig i pris på finn og lignende steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Send meg ein pm om ka du får for den ved inbytte hos forhandlar om du vil. Men forhandlara får du vel berre dårlige priser vel? Har faktisk samme årsmodell og motor. Berre at eg har skinn interiør og andre felger og lykter so er bilen identisk, og den har gått 2tusen meir enn din hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trono Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 Ny pris ved hurtig avgjørelse & betaling - se første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Solgt til meg. godt bilen ble i familien eller hva trond ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Dirty gratulerer med ein kjempe fin nybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trono Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 Solgt til meg. godt bilen ble i familien eller hva trond ? Ja, godt det.. Når savnet blir for stort får jeg komme og kjøre litt i oppkjørslen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg