Morgan GS Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Hei For de som skal på Gatebil på rudskogen 29-31 så blir det mulighet får å kunne være en av de heldige å bli trukket ut som vinner av en tur i M3 våres. Med selveste Stian Sørlie som driver . bare å stikke bortom GS standen på Gatebil å melde seg på. M3`n er nå hos ESS for siste montering av komressor kittet. Så bare alt holder så skal det bli mulighet for å få seg en uforglemmelig tur i en av Norges heftigste BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 nice bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Å jaa! , det hadde vært sykt artig!. skal melde meg på jeg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 ååå! Det kunne vært heftig! : o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 er klar fordet jeg håper denne bilen kommer til og entre banen ifra go cart banen nede ved slaktern da får jeg sett skikkelig på den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Bare og skrive meg opp Morgan! får vel neppe tid til og stikke bortom selv.. Blir ikke m3n på meg denne gangen.. har ikke fått benka den.. Var forsinkelse på fuel rail og noen dyser og dritt.. Men Vi har fått banka sammen nok biler uansett.. to wrc biler og en bmw og en silvia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Går det ann å bytte? Jeg kjører og Stian er passasjer..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Husk å spare bilen litt og da så jeg for sett den på Våler i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå