Syvers Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Hallo! Selger min 318is, fordi jeg skal ha en nyere bil. Det er en veldig morsom bil som går godt. Dette er sportsmodellen til 318, med en 16v motor på 140hk. Den går billigere og bedre en vanlig 320. Siden det er en 94 modell, har den nye motoren med kjededrift og ikke regreim. Den har sportsunderstell som er senket litt orginalt fra fabrikk, bremser fra 325+ M styling. Det sitter M lister rundt på bilen, det er M girkule, ratt og seter( med elektrisk justering!) Meget sjeldne seter..Jeg har montert sportseksosanlegg av merket simons på den, som er godkjent og lovlig til veibruk. Den har ruslet 242000, har byttet olje regelmessig på den og den har gått på kvalitetsolje. Ble byttet dempere bak, bremser og foringer forran ved 235000. Det er tåkelys på den, og angeleyes som parklys. Det er nesten nye Nokian Hakkepalitta 4 vinterdekk på alu felger som følger med. Det er helt nye 17" M5 felger med nye dekk som sitter på nå om sommeren. På førersiden er det noe idioter som har ripet med nøkkel i lakken, og det er en bulk på høyre kanal. derfor selges denne såpass billig, den trenger litt oppussing så har du en knallfin bil. Ring for mer info, send PM. Skal ha igjen 40000,- for den Mvh Lars. Ripene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Hei.er intressert i bilen din.Har du bilder av ripene å bulken i kanalen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Har bilen trillet over 2mill kilometer? Eller er det tasteflei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvers Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Har bilen trillet over 2mill kilometer? Eller er det tasteflei? En skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Den er nok ikke verd mere enn budet jeg ga deg på pM.da det trengs hellakering.(for å slippe fargeforskell) pluss retting av kanal. men det er sikkert noen som kjøper den lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvers Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Den er nok ikke verd mere enn budet jeg ga deg på pM.da det trengs hellakering.(for å slippe fargeforskell) pluss retting av kanal. men det er sikkert noen som kjøper den lykke til med salget Den er nok det, hellakkering behøver ikke å bli så dyrt om du kjenner noen som lakkerer. Jeg hørte etter, og fikk en pris på 8-10k. Og de kunne ta på seg retting av kanal for ca 1000 ekstra. Altså bilen kommer ikke på så mye totalt om du vil ha den strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvers Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvers Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 KAN SELGES FOR 35000,- VED HURTIG AVGJØRELSE!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 33? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvers Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2009 35, har tapt så sinnsykt masse på denne bilen fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 den går verken billigere eller bedre enn en vanlig 320 mister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 den går verken billigere eller bedre enn en vanlig 320 mister. jo, det gjør den! ihvertfall billigere! pluss at 318is tar 320i i aks, men 320i tar 318is i toppfart, men hallo?!? er jo bare lov å kjøre i 100km/t her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 det stemmer, 320i bruker mye mer bensin både v hard og pen kjøring, + 320`n er lat 318is`n er sprek, så en frisk is motor gr bedre enn en 320. med mindre det er en sprek og frisk m52, de går like bedre enn m50 320`ene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvers Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Hvor i landet holder du til ? Er interesert i Bilen din! Og ser ut til å være en psse pris og, for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg