Vidigal Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Hei Har fått en slags suse/pipelyd i bilen som høres mellom 2000 til 3000 omdreininger ved gasspådrag. Noen som har erfaringer eller ide om hva dette kan være? Bilen det gjelder er forøvrig en 3serie, E46 Klarer ikke helt å lokalisere hvor lyden kommer fra, men føles som om det er framme eller under bilen!
dr.felix Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 det var slik på min og, men jeg har e34 520... jeg fant ut at det var vakumslangen til varme styringen inne i bilen. denne slangen går fra innsuget (på slangen til bremsekraftforsterkeren) og til noen plastik rundinger inne i fothuset?! fant ut at det skulle stå en kort slange-bit (ca.4cm) med et lite hull i mellom vakumslangen og innsuget
Richirich Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 har også en morsom "suselyd" i min høres ut som turbo, litt morsomt xD
Rayb Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Sikkert hull i innsugsbelgen din, pleier å gi en suselyd ved veldig lite gasspådrag i 80 km/t...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Har en ulyd i bilen min også. Høres ut som kompressor... Fant ut at det er lageret i dynamo... Kan det være litt likt ditt problem? Lytt på dynamo med skrutrekker...
Tor e46 Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Hmm, har selv en suselyd i motoren ved 2-3000 rpm ved kald motor. Er det insugsbelgen jeg bør sjekke da? evt hva annet kan det være?
Richirich Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 luftfilter? fant ut at lyden jeg hadde var noe med det..
j_b Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 jeg har får lyd på varmt motor, ved lav turtall, men kommer kun når jeg tråkker svak på gassen.. hva kan det være mon tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå