Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter jeg har kjøpt og solgt en del ting på forumet her i år og fjor så ser at ikke så mange seriøse.

ser ut som at alle som skal kjøpe ikke vill betale i postoppkrav og hva det koster .blir derfor enige om at dem skal føre over penger....av en merklig grunn så pleier dem og bli overført en stund etter at kjøper fått delene???

og kjøper du her så vill dem ha pengene først. er nå lei av at dem sender deler som er (feil) og når du da må betale for frakt til dem igjen, for og få igjen pengene dine,,,så får du i svar at dem har dårlig råd og jeg får pengene senere :evil:

nå for noen uker siden kjøpte jeg spacere av en her på forumet,etter at pengene var ført over så gikk det noen dager...så fikk jeg en mld på min telefon.skal ikke selge dem allikevell :evil::twisted: men en kompis har dem samme til salgs..ok sier jeg får etter da enda en uke endelig spacerene mine....men faaaaeenn,, jeg fikk 2 stk ikke 4....og den ene er det skjert i......kontakter selger igjen,får da ført pengene tilbake.men kan vist ikke retunere dem enda ??pga han vill jeg skal sende dem til en ny kjøper,stakars kjøper som får 2 spacere da og den ene er det kuttet i med vinkelsliper.

jippi. er ikke alle som er like seriøse her på forumet.

og jeg hatt uflaks med flere.

men har også handlet med folk som er veldige ryddige og greie :):):)

mvh

gorm

Skrevet

Trist å høre. Har også solgt en del ting her i det siste men må si at eg er nesten 100% fornøyd. Men eg har alldri solgt noe uten at eg har fått penger eller at eg kan sende i oppkrav til kjøper. Stol kun på deg sjøl. :wink:

Skrevet

Har både solgt og kjøpt uten problemer her på forumet :wink: Men registrerer jo desverre at det foregår mye lurerier, og i enkelte tilfeller ren svindel. Selfølgelig angår dette mindretallet, men det kan virke mye da det naturligvis er disse som får publisitet her. En slags svarteliste har vært diskutert, og jeg kan ikke akkurat si jeg er imot det, er jo opp til hver enkelt om de vil ha navnet sitt der eller ikke.

Skrevet

Har handlet masse siste året og det går stortsett bra, men noen har gått i vasken. Dvs ikke fått delen/pengene igjen før etter lenge.

Eller fått deler som ikke passer eller er ødelagt.

I skrivende øyeblikk er det også en (ganske så aktiv bruker med mange innlegg) som skylder meg penger da delen han sendte var feil OG ødelagt.

Venter enda litt før jeg legger ut navn/bruker, men når jeg har sendt flere PM som han har lest og ikke svarer er det like før.

Har solgt diverse også uten problemer.

Men 95% har gått helt fint, og bare forskuddsbetaling :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...