325ixx Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Har 325ix prefacelift, går det an og sette på facelift fangere på den? kva må byttast og ca pris på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Forran må du bytte frontplate, pris på denne er jeg ikke sikker på. Men www.koed.no eller www.gsbildeler.no har priser på dette. Bak vet jeg ikke hva som må gjøres. Prøvd å søke her inne om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Jeg har en E30 320 1984 mod og lurer forsåvidt på det samme. Hva må til for å montere Rieger Infinity I frontfanger på den? Mener denne er facelift, noe som gjør at jeg også må bytte frontplate? Bake skal den vel passe som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 som nevnt, bytt frontplate fremme. bak må du bytte klips på fangeren for at de skal festes og du må tilpasse i plastikken for at de skal passe ved hjulbuene om de går så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Enkleste er vel og bytte støtfanger festan ifra facelift,tror ikke du trenger og bytte frontplata for og få på plastfangere.Har en bakfager liggendes jeg..Men på bakfanger må du ordne ett nytt feste til på sia, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525i1991 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 du mååå aldri noe, altids mulig å tilpasse, men enklest og best resultat er å bytte frontplate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå