tangorev Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Heisann! Sliter som topic sier med å få ned ladetrykket. Kjører m20b25 med kinaturbo t3/t4 sak som følger med kinakit. Intern wastegate. Trodde først det var wg som tulla, har klussa frem og tilbake med staget, boost contrloller osv. Har nå sperret staget slik at spjeldet i eksoshuset står max åpent. Fortsatt lader den over 1.3 bar. Noen som har en tanke rundt dette? Hilsen Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Jupp.. hehe.. Lyst å høre tankene? Neida men enkelt og greit.. 2.5litern din puster for mye for wgn.. Hullet inne i turboen blir for lite.. Vet folk har drevet og porta for og få ned trykket.. Selv sveiset jeg bare heler staget i lukket stilling og satte på en ekstern wg på en bil jeg hadde.. Hvor lite trykk vil du ned i da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Hmm, da bytter jeg nok til en med mindre slagvolum, hehe Jess var vel det jeg regnet med. Den er mappet til 1.2bar. Hadde sprekk i innsuget når bilen var i benken så den la seg der. 1 bar er planen. prøvde en midlertidlig løsning da.. borret hull i et trykkrør, får 1bar@5000rpm, Takk for svar.. setter på en ekstern og ser hur det blir:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 da suste det greit vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå