muskla Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 jeg skal skifte ut min originale diff for å få en kjappere aks, og helst med sperre jeg vet at 750 diffen og m5 diffen passer rett inn i 540.. er det noen som vet flere differ som passer rett inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Bare kjøp en av de to diffene du. alt annet ville jo være dumt. 750 og m5 diffene er de mest solide sperrediffene du kan montere på din 540. ligger en 750 sperrediff til salgs på koed. kode+klar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 joa, sant d dessuten så passer ikke drivakslingen til 540 på andre differ da den er grooov.. ja, har sett dem på koed.. vet du om 740 diffen passer da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 det er forresten automat på bilen min, utgjør det noe?? er jo automat mellomaksling da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå