Dolk Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 2002mod BMW E46 M3 motor og gir komplett med ledningsnett og motorstyring. 343hk, manuell girkasse. Motor har gått 80 000km. Selger også komplett sort skinn interiør til M3 E46, helt hel og uten skade. PM meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Pris antydning er satt til 80 000.- eventuelt bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas51400 Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 hallo hvor mye for interior???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Kom med ett seriøst bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 hvorfor har du tatt ut motor osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Fordi bilen hadde front og bakskade, samt sideskade. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterk Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Hei, eg e veldig interressert i denna motoren. eg e kje så flinke me motorar å sånn, men den passe vell i ein 2004 mod e46 sedan? Å kor mye koste det ca å få ut den gamle motoren å setta inn den m3 motoren vist eg ska jera det på verksted? Detta e info som eg må få avklart før eg vill gi deg ett rimelig bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Bare å sette rett inn, lett som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterk Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 hva vill prisen bli som ca da? da mener jeg prisen vist det skal gjøres på ett verksted.. klarer det ikke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Det tror jeg ingen her kan svare deg på her. Er en del som må moddes og deler som må skaffes. Driver med en slik ombygging selv. Husk at du må ha datasprut + mapping til motoren også som koster flere titalls tusen kroner. Mitt råd er at du tar kontakt med SS Performance. De er vel ditt største håp. Er du smart så ringer du de eller stikker innom, tror de får nok halvuseriøse henvendelser om slikt per e-post Uansett hvem du kontakter tror jeg ingen kan gi deg en fastpris. I såfall tror jeg det blir en ganske solid sum slik at de vet de ikke kan tape på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterk Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Tusen takk, skal ta kontakt med SS performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Alt det her er solgt for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg