winchester Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Jo, men likevel så må du jo ha noe som tar seg godt ut i dagslys!
Richirich Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 jojo, det er nå greit.. men man MÅ ikke kjøre det samme som alle andre.. kult å komme på treff med e30'n sin når alle andre ser helt like ut ..
Eivind B Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 kan ikkje du ta og legge ut nokken bilder av korleis bilen ser ut no da?
leine Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 med den plastiken og fargen der ser det egentlig jalla ut Finnes mange mer nøytrale farger, som ikke er for vanlig Alpinafront og felger, shadowline og en litt mer nøytral farge, gjerne org. bmw farge som ikke er helt vanlig DET er god oppskrift
///christian Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 med den plastiken og fargen der ser det egentlig jalla ut Finnes mange mer nøytrale farger, som ikke er for vanlig Alpinafront og felger, shadowline og en litt mer nøytral farge, gjerne org. bmw farge som ikke er helt vanlig DET er god oppskrift +1 Stå på videre!
Clerion Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 jojo, det er nå greit.. men man MÅ ikke kjøre det samme som alle andre.. kult å komme på treff med e30'n sin når alle andre ser helt like ut .. 60/40 senk De lykter Borbet A / Brock b1
Shibbs Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 sette potta UNDER stylinga på neste kit syntes jeg hvertfall
Richirich Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 sette potta UNDER stylinga på neste kit syntes jeg hvertfall kommer jo helt ann på stylinga det da.. jeg har seidl fanger på min, og hadde aldri satt potta under
Leadfoot Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Er for Alpina-styling. Evt Hartge. Denne fargen er nydelig, selv om den er blå
Sjøbuse Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 nå skal det sies at han som hadde bilen før deg ikke gjore noe med den for å få den slik den ser ut. den ble kjøpt med samme utseende den ble solgt i. eneste som ble gjort av forrige eier var å levere den på et verksted som bytte til en motor som virket. byttet rammen til bak akselen. den gammle var veldig dårlig. fikkset lys på den siden kunn høyre lysene virket. og ble kjøpt inn orginale fjører og eksos som fulgte med bilen ved salg. forrige eier hadde ikke tid til å fikse mer. om jeg ikke husker feil tror jeg jeg kjøpte bilen i 07. slik så den ut i 2003
manta-a Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Alpina styling villa gjort susen.For det e år og dag siden æ har sjett en med det=)Fått den rette oppmerksomheta med det=)
catek Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 nå skal det sies at han som hadde bilen før deg ikke gjore noe med den for å få den slik den ser ut. den ble kjøpt med samme utseende den ble solgt i. eneste som ble gjort av forrige eier var å levere den på et verksted som bytte til en motor som virket. byttet rammen til bak akselen. den gammle var veldig dårlig. fikkset lys på den siden kunn høyre lysene virket. og ble kjøpt inn orginale fjører og eksos som fulgte med bilen ved salg. forrige eier hadde ikke tid til å fikse mer.om jeg ikke husker feil tror jeg jeg kjøpte bilen i 07. slik så den ut i 2003 Nei men en av eierene har vertfall hobby mekka bilen forferdelig dårlig, men no skal bilen fikses opp skikkelig
Richirich Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Nei men en av eierene har vertfall hobby mekka bilen forferdelig dårlig, men no skal bilen fikses opp skikkelig det har en av eierene på bilen min gjort også.. har lagt opp masse ledninger, og har tydeligvis ikke hatt koblingsskjema med seg når han har gjort det !! må liksom rette opp i all dritten, og det er veeeldig kjedelig !
Spiff Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 ettersom jeg skjønner har det vært en del eiere på denna, eni fra nittedal som fikk montert all stylinga i hvertfall
Sjøbuse Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 jeg hadde den litt hvertfal. og var mye greier i den bilen som ikke var orginalt. turbo målere og masse rart. jeg kjøpte den av en fyr i oslo. hadde mye planer for bilen jeg. men fikk aldrig tid til å gjøre neo. fikk kjøpt inn noe deler bare. speilene irriterte meg også. de organale fulgte med bilen da. men jeg fikk aldrig byttet de heller. og etter jeg kjøpte E38 gadd jeg ikke tenke mer på den bilen og solgte den istede. fargen er forresten tøff syns jeg. ser mer skrikende ut på bilder. i virkeligheten er den fin. ikke veldig ulik blå audi RS4 faktisk. litt mørkere bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå