Terje320d Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Skulle lufte bremser og clutch på 320'n min i dag.. Men fant ikke helt ut hvordan jeg skal lufte clutch'en... Skal en bare åpne ventilen og trykke den inn flere ganger?? Eller er det en mulighet for å pumpe trykk i den?? Er det noen mulighet for å få clutchen til å ta over kortere vandring? Noen som skjønner hva jeg mener?? * Løse inn og ut over kortere bevegelse på pedalen* Noen som kan hjelpe???????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Clutchen lufter du på samme måte som bremsene. Enten sitter en kamerat av deg å trykker på clutchpedalen mens du åpner å lukker raskt på ventilen, eller du gjør det selv med "lufteflaske" Det er mulig du må sitte munnen på bremse/clutch resorvaret å blåse litt i begynnelsen for å bygge litt trykk... Det er ikke mulig å få en kortere vandring på clutch pedalen fordi BMW bruker en selvjusterende clutchmekanisme. (Kan forklare dette bedre men det vil ta lang tid) Det du kan gjøre er å lage deg en clutchstopper...! Her er en jeg laget for en tid tilbake: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=84789&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 ok.. Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå