2fast4u Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 startet bilen i dag altså E34 m50b20 går helt rent og fint på tomgang i ca 1 til 1,5 min, deretter bynner den å gå ruskete på tomgang. jager endel samtidig som den putrer litt i exsosen. hører at den ikke går helt rent om jeg ruser den opp til 2000omd også.. dro ut kontakt til lambda idag når motoren gikk.men forandret seg ikke. da er den ikke defekt? ikke falskluft plugger skiftet brøvde å bytte coiler (går helt fint under kjøring å) får bensin ikke lmm (gløder) ikke feilmeldinger (carsoft) begynner og bli ganske hjelpeløs nå.. om jeg er ute og kjører og kommer til et kryss,og med det samme jeg gir gass ut av krysset så kan den kutte i 1 sek før den kommer igjen også
stoffer Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 Hvordan er den å starte når den har blitt litt varm? Vill tippe veiv eller muligens kamsensor, men det er bare tipping.
reiv Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 da bilen min hadde det slik var det veiv eller cam sensoren, skiftet begge så vet ikke hvilken av dem det var, men ble i allefall frisk da
2fast4u Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Hvordan er den å starte når den har blitt litt varm?Vill tippe veiv eller muligens kamsensor, men det er bare tipping. er lettstartet om den er varm også..
2fast4u Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 da bilen min hadde det slik var det veiv eller cam sensoren, skiftet begge så vet ikke hvilken av dem det var, men ble i allefall frisk da går ikk helt rent..så har mine tvil på at det er det. hører det skyter i eksosen.. poffer lixom.. går rent første min.. helt til tempnåla er ferdig med blåfeltet ca da
-2r Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Har du tatt diagnose? Da får du i allefall luka ut evt kamaksel- og veivakselføler + div andre ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå