Jonasgt Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Hei! Har en E30 som jeg skal prøve å få godkjent felger og senkesett i vognkort. - Keskin KT8, 17*8 og 17*9 - Supersport 60/40 Har funnet TÜV papirer til felger og papirer var med senkesettet. Er det noen av dere som har prøvd å fått godkjent noen av delene i vognkort? Erfaringer, om det i heletatt er mulig å få godkjent noen av delene? Evt. bilder av vognkort Setter stor pris på om noen vil svare!
Clerion Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Senkesettet er fullt mulig å få godkjent. Men du må ha hatt den på firhjulskontroll og fått papirer på at vinkler stemmer. Felger vet jeg ikke.
Jonasgt Posted May 26, 2009 Author Posted May 26, 2009 Ok! Godt å høre! Ja har hørt man må inn på 4-hjulskontroll for å sjekke vinklene. Går det gjennom uten å måtte justert camber? Må jeg evt. kjøpe camberjusteringsett fra GS for å få det godkjent?
Clerion Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Deeet, er jeg ikke riktig sikker på. På min er det godkjent med 60/40 supersport. Der måtte han ha noen spesielle lagre sa han jeg kjøpte bilen av. Men usikker på akkurat dette.
Jonasgt Posted January 13, 2011 Author Posted January 13, 2011 Hehe, bilen ble solgt i sommer, inkl. felgene
Recommended Posts