Reintz Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Skal det egentlig være en list under døra? Ser på en måte ut som om det mangler noe der
GiljeN Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 mangler en gummi list der ja m5 har vell noen plastikk lister som tetterigjender:) mye penere
Reintz Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Får man kjøpt dette no sted? GS? Så en annen E34 idag og så plutselig at det var noe som mangla på min
kje Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Sjekk ut koed.no eller GS-bildeler. Evt kan du få kjøpt disse av nærmeste bmw forhandler eller finne på dynga.
kje Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 kjøp nytt da de på dynga ofte er rustet og fæle ! Du finner nok lite rust på gummilistene , men helt enig med "axor", kjøp heller nytt. Har sjøl skiftet disse listene for et par år siden.
Sjøbuse Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 kjøp nytt da de på dynga ofte er rustet og fæle ! Du finner nok lite rust på gummilistene , men helt enig med "axor", kjøp heller nytt. Har sjøl skiftet disse listene for et par år siden. gummilistene har vel no metall inlegg. hadde hvertfal det på min E38. derfor er gummilister fra dynga rustene
NeonMuffler Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 kjøp nye ja, men de er desverre dyre. de til m5 som jeg trenger er vel ca 500kr per stykk. også må de lakkes . og ja de ruster siden det er stålskinner innvendig
kje Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 kjøp nytt da de på dynga ofte er rustet og fæle ! Du finner nok lite rust på gummilistene , men helt enig med "axor", kjøp heller nytt. Har sjøl skiftet disse listene for et par år siden. gummilistene har vel no metall inlegg. hadde hvertfal det på min E38. derfor er gummilister fra dynga rustene Ja, stemmer det når du sier det My bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå