Gå til innhold

Trenger turbotips / bilder


Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

Får ikke noe oppskrift på det. Du kan sikkert få et pekepinn, men det er nok det nærmeste du kommer. Du burde kjøpe rør og bøyer, og ta det derfra :)

Finnes jo oppskrifter til det, de jeg kjenner som kjører e30 turbo , har likt oppsett på eksos og lignende, folk har jo prøvd og feilet, og finnet ut hva som funker best. da e det jo ikke vits at han sakl gjøre det samme, nor det Faktisk finnes Gode løsninger ute allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke noe oppskrift på det. Du kan sikkert få et pekepinn, men det er nok det nærmeste du kommer. Du burde kjøpe rør og bøyer, og ta det derfra :)

Finnes jo oppskrifter til det, de jeg kjenner som kjører e30 turbo , har likt oppsett på eksos og lignende, folk har jo prøvd og feilet, og finnet ut hva som funker best. da e det jo ikke vits at han sakl gjøre det samme, nor det Faktisk finnes Gode løsninger ute allerede

Må da være noen på forumet her som kan gi litt hjelp på akkurat dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kjøp deg et Y kryss (for de med dobbel eksos) og eksosbender og rør i den dimmen som turboen din tilsier. Så skjøter du deg inn på orginalanlegget nede under bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å bruke hele org. anlegget kan gi for mye baktrykk (min bil gikk sånn før, men var ikke bra)

jeg tenkte mest på at du kjøpte 2.5 eller 3" rør og bends, og bygde likt som orginalen, samme svinger osv.

bruk også et flexrør i starten av eksosen, etter DP altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kjøp deg et Y kryss (for de med dobbel eksos) og eksosbender og rør i den dimmen som turboen din tilsier. Så skjøter du deg inn på orginalanlegget nede under bilen.

Hørtes ut som en dårlig plan spør du meg =p Fra 3 " til 1,5 eller 2" det er orginalt. Sier meg at det blir trangt og at man får trykket tilbake?

Får bare se på formene på det orginale og kjøpe etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at det ikke finnes en oppskrift i det hele tatt, bare kalte det mer en pekepinn. Tenkte egentlig mest på dp når jeg sa det jeg gjorde. Er jo veldig mye som spiller inn der fra oppsett til oppsett, med turbo, grenrør og andre faktorer som spiller inn. Men med tanke på eksosanlegg ville jeg gjort som folk har kommet fram til - lage ut ifra originalformene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...