Christian Nyegaard Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Trenger litt hjelp av forumet til å kunne fastsette verdi på 20" BBS felgene jeg har liggende men ikke bruker. Felgene er disse: De er ikke perfekte og har noen kantmerker her og der. Fordekkene må byttes, bakdekkene har bra mønster men ene dekket har en skade i sideveggen. Litt usikker på innpress osv i skrivende stund, men det funker for E38 vertfall .
Mr E30 Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 bbs er dyrt det. men brukte felger i seg selv koster ingenting. du får finne den prisen du vil ha å ta det derfra( la folk prute )
bmwkizn Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Tror ikke de er verd mere enn 1000kr Kan kjøpe de for det jeg, så slipper du å ha de liggende hehehe
Christian Nyegaard Posted May 27, 2009 Author Posted May 27, 2009 Hehe, takk for innspillene . De har nok kostet sitt en gang disse her ja, men brukt er brukt. (Dessverre) Ikke laget av rent gull . Spørsmålet blir jo da for meg om det er verdt å selge dem eller bare selge dem med bilen når det en gang blir aktuellt.. Hrmpf. Vanskelig dette her .
hillmar Posted May 27, 2009 Posted May 27, 2009 Jeg ville ikke solgt de for under 8k, tror jeg. Men med så mye billige nye felger å få tak i så er det ikke sikkert du får så mye for noen brukte... Desverre menge som ikke verdsetter kvalitet. Får du ikke solgt dem for en grei pris vil det nok lønne seg å bare "spare de" til du selger bilen. Det er sånne småting som gjør en bil lettere å selge...
Mr E30 Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 tror nok bruks verdien er langt mer verdt en salgs verdi her!!Du får leve på at de en gang var dyre hehe
-Anders- Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 5 6 lapper burde du få vel Ser jo 17 og 18" som går for oppimot 8. Hva verdien er, er noe helt annet enn hva folk faktisk vil gi for noe sånt. Jeg tipper 10K +.
Recommended Posts