Jump to content

Recommended Posts

Posted

Trenger litt hjelp av forumet til å kunne fastsette verdi på 20" BBS felgene jeg har liggende men ikke bruker.

Felgene er disse:

0m2tzswnudy9fztruaco.jpg

De er ikke perfekte og har noen kantmerker her og der. Fordekkene byttes, bakdekkene har bra mønster men ene dekket har en skade i sideveggen.

Litt usikker på innpress osv i skrivende stund, men det funker for E38 vertfall :).

Posted

bbs er dyrt det.

men brukte felger i seg selv koster ingenting.

du får finne den prisen du vil ha å ta det derfra( la folk prute )

Posted

Tror ikke de er verd mere enn 1000kr :) Kan kjøpe de for det jeg, så slipper du å ha de liggende :) hehehe

Posted

Hehe, takk for innspillene ;). De har nok kostet sitt en gang disse her ja, men brukt er brukt. (Dessverre) Ikke laget av rent gull ;-).

Spørsmålet blir jo da for meg om det er verdt å selge dem eller bare selge dem med bilen når det en gang blir aktuellt..

Hrmpf. Vanskelig dette her ;).

Posted

Jeg ville ikke solgt de for under 8k, tror jeg. Men med så mye billige nye felger å få tak i så er det ikke sikkert du får så mye for noen brukte... Desverre menge som ikke verdsetter kvalitet.

Får du ikke solgt dem for en grei pris vil det nok lønne seg å bare "spare de" til du selger bilen. Det er sånne småting som gjør en bil lettere å selge...

Posted
5 6 lapper burde du få vel

Ser jo 17 og 18" som går for oppimot 8. Hva verdien er, er noe helt annet enn hva folk faktisk vil gi for noe sånt. Jeg tipper 10K +.