stellazzio Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 tenkte jeg skulle selge bilen og lurte på hva jeg skulle prøve å ta for den? litt skader i lakk etter steinsprut. ellers er den nettopp rundet 142 500km. byttet nettopp bremseslanger fremme, håndbrems bak(sko og trommel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 fungerer airbag? ser lyset lyser på 2 av bildene. pris? vanskelig å si med så lite info. ta en titt i de andre trådene her inne og ser hva folk skriver (f.eks. min egen.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stellazzio Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2009 er hvist den sensor greia som er øddelagt eller noe. Fikk beskjed fra forige eier at den var byttet 2 ganger, men feilen kom opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 da er den ikke byttet, det sier seg selv er i passasjer stolen som regel de er ødelagt. men vil tippe du klarer en 79 pga lav km.. om det er lite rust da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Den airbag greia er en kjent feil.. Skjer med mange.. ink min.. Mange som fraråder meg å skifte den for den kommer til å bli ødlagt med en gang igjen.. Den tåler nesten ingenting.. Setter du hånden i setet eller kneet visst du skal bøye deg inn i bilen å hente noe.. Blir den ødlagt.. De koster 4-6000 kr å fikse den på verksted... Monterer du dummy slipper du noe mer.. Tror du kan bynne med 89. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg