hillmar Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Jeg har hatt e39'en min på forstillingskontroll nå, og ser at caster på høyre forann er feil. (den er 5,6 grader og skal være 6,4..) Sånn jeg har skjønt det så vil det si at fjærbeinet står mer oppreist enn det skal. Derfor sliter jeg litt med å skjønne hva som er feil. Hvis det hadde vært foringen i casterstaget eller fjærbeinslageret som var sliten ville vel vinkelen blitt større siden fjærbeinet hadde "lagt seg mer ned". Eller tenker jeg helt feil her? Jeg synes også at bilen er blitt mindre rettingsstabil. Spissinga er 0,05 grader på venstre og 0,00 grader på høyre. Burde jeg ha mer toe-in? De er innenfor spesifikasjonene men iflg. specs'ene kan den justeres helt til 0,15 grader på hver side. Vil dette utgjøre en stor forskjell? Og hvordan påvirker vinkelene på bakakselen alt dette?
hillmar Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Bump. Ingen eksperter på hjulvinkler her? Skuffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå