Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kamerat som har liggende noe gammel styling til BMW.. Han prøvemonterte dette for en god del år tilbake på en E30, men front passet ikke helt pga at den var ganske spiss (e21/e28 lignende).. kit`et består av front, hjulbuebreddere (store) sideskjørt og hekk. alt det andre hadde brukbar passform, bortsett fra front.. Hekken var også prøvemontert

Noen som har sett noe lignende?? har ikke bilder av kit`et pr dags dato, men front bærer preg av gammle "riller" mens sideskjørtene bygger ganske bra ut selv om de ikke er så lave.. hjulbuebredderne er veldig breie, mens hekken faktisk ser ganske normal ut.. Alt stemplet med BMW og BBS.

Noen som har tips?

Skrevet

Hvis det kit'et er til E21 og er i bra stand, vil det nok være verdt litt penger for E21-fanatikere. Tror det er ganske vanskelig å komme over. Jeh hadde hvertfall ville hatt det på en E21 :)

Skrevet

jaa, akkurat det jeg også sa til han.:) det er jo i rimelig grei forfattning også.. så han er inne på tanken om å skaffe seg en e21.. naboen har en stående, så vi får prøve på kit`et der å se om det passer bedre.. men er f.eks lengde mellom bakkant på fremre hjulebue til fremkant av bakre hjulbue like lang på e21 som e 30 da?? litt rart at det passer så godt på en e30 om det egentlig er til e21..

Skrevet
jaa, akkurat det jeg også sa til han.:) det er jo i rimelig grei forfattning også.. så han er inne på tanken om å skaffe seg en e21.. naboen har en stående, så vi får prøve på kit`et der å se om det passer bedre.. men er f.eks lengde mellom bakkant på fremre hjulebue til fremkant av bakre hjulbue like lang på e21 som e 30 da?? litt rart at det passer så godt på en e30 om det egentlig er til e21..

Dersom det er sideskjørtene du mener her så kan jeg bekrefte at dette passer med tanke på lengden ja. Pitbull`en til broderen hadde Zenderskjørt fra E21. Jeg har også Zenderskjørt fra E21 som jeg skal bruke på Touringen min.

Testet disse på E24`n og fant ut at de kunne faktisk brukes der også :)

Men prøv å skaff bilder av den aktuelle stylingen så får vi se.

Skrevet

Dersom det er sideskjørtene du mener her så kan jeg bekrefte at dette passer med tanke på lengden ja. Pitbull`en til broderen hadde Zenderskjørt fra E21. Jeg har også Zenderskjørt fra E21 som jeg skal bruke på Touringen min.

Testet disse på E24`n og fant ut at de kunne faktisk brukes der også :)

Men prøv å skaff bilder av den aktuelle stylingen så får vi se.

Aha, stemmer det ja.:) ja, skal prøve å få han til å ta noen bilder slik at vi kan få se hva dette er!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...