Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe E30 4 dørs....

Kan være av type: 318i eller 324td

318i: Bør helst være hel og pen...

324td : Defekt motor og gir ingen hindring... men håpet er at den er kjørbar.... Har tenkt å sette i motor fra en 525tds

Bilen bør helst ha minst mulig rust, bulker og riper...

Ønsker ikke en bil som koster over 30.000,-

Skrevet

Jeg har en e30 4-dørs 320IA. jeg har lagt et innlegg her der jeg trenger noen deler. men vurderer å selge den. clutchene i automaten er slitte så de må byttes.

Skrevet

Vet det er en 4-dørs 316i/318i som skal selges i Surnadal. Tror ikke den er lagt ut for salg ennå, men mulig jeg kan skaffe tlf.nr til vedkommende og sende deg på pm.

Skrevet

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17602126

Forsikringen på en 325 er ikke så horribel som man skulle tro. Dessuten vil du få bra igjen for komplett motor når du bytter og siden det er en 325 vil du ganske sikkert få godkjent den med 525tds. Og så er faktisk touringen bedre å kjøre enn sedan, synes nå jeg :wink: (penere er den også). Det ligger andre pene objeker på den nye autodb-siden.

Skrevet

Skal bygge stereo i sedan jeg vettø Eirik...

+ 4 sportstoler....

Det blir ikke så fint i stasj...

Men det blir så mye enklere å bygge om fra diesel til diesel... enn å bygge fra bensin til diesel...

Men finner jeg en fin 318i, så gidder jeg ikke å bygge om til diesel... :)

Da blir det bare interiør forandringer!!!

Skrevet

Det ligger en 324td på autodb til en bra pris. Den virket bra i karroseriet i tillegg. Regner med du skal ha fire Performance stoler til 20000,- pr stk? :lol:

Skrevet
Det ligger en 324td på autodb til en bra pris. Den virket bra i karroseriet i tillegg. Regner med du skal ha fire Performance stoler til 20000,- pr stk? :lol:

Har sendt mail til en på autodb... sikkert den samme som du har sett!

Men han virket useriøs, så jeg gidder ikke skrive mer med han...

Seff blir det Performance stoler... :lol: Kjøper ikke annet enn orginale deler :lol:

Skrevet
jeg har en bulkete stygg 4dørs 320 med skilt og årsavgift, eu ok. hvis det er av interesse?

Tror ikke det er av interesse nei... :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...