arnet Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Det nykker å napper i bilen når jeg kjører med den i 40-50 km/t på 3 og 4 gir... Noen som vet hva det kan være? sykt irriterende.. Diagnosetest sier ingenting. Har skiftet tennplugger men det er der fortsatt. Ingen ulyder i drivverk ved rask gasspådrag.. ANYONE?
bmw_roadkill Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 flere som har samme problem som meg ser jeg.. har selv bytte lmm da min var defekt ,og lambda.sjekka kattalysatorene ,bytta impulsgiver.. men fortsatt så har jeg rykking og napping v gasspådrag spes i 3-4 gir på lavt turtall. så jeg mistenker dårlig jording eller en coil som driver kødder san.. elelr kanskje oversalg.. ska kjøpe meg en coil og eliminere en og en..
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Mener BMW var plaget med coilene på mange av R6 motorene sine på 90-tallet. Coilene kunne slå sprekker i bakkelitten slik at det ble overslag. Er ikke værre enn å ta opp en og en coil å se på enden som går til pluggen om det er sprekker i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå