Bimmerhansen Skrevet Mai 28, 2009 Share Skrevet Mai 28, 2009 Skal selge bilen min nå, da jeg har gått til innkjøp av Smart Roadster Coupe Brabus (prøve noe annet). Bilen som da må vike er en 1992 mod 320i Coupè Svart metalic 17 toms kantfelger på vinter (godkjent i vognkort) 19 toms sommerfelger M3 Frontfanger med Gt-leppa Diffusor bak i fanger, hvite blink rundt Effektanlegg Green Filter Senket (godkjent i vognkort) Mørke sideruter bak + bakvindu km.stand 269.566 Stor kjørecomputer Må bytte tempraturføler, da denne viser at det er 37 minus grader ute samt at den begynner å bli litt dårlig på 5 gir, kjenner det "skurrer" litt hvis du girer hardt når den er kald, men er ingen ulyder fra kassen når den er i gir eller hvis du girer rolig, har vendt meg til å gire forsiktig i 5 gir så merker det ikke lenger en gang. håper på en rask å grei handel da denne må bort grunnet ny bil. Ebc slissa og borra skiver forran med green.stuff klosser. Årsavgift betalt Bilder kommer om ikke lenge.. Selges til 45.000 eller ett bra bud . (høres ikke det ut om en grei pris) Bilen er ikke strøken, litt lakkrust her og der men ikke i stålet i hjulbuer, bagasjeluka, gulvet eller andre typiske e36 steder... och_89@hotmail.com 41609092 for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 er ikke noen Gt leppe på bilen på noen av de bildene der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 nei vell, trodde den lista under hete noe sånt jeg da,, men da er det ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 fått noen bud på bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 kan ta denne som delbet på min gule e36 m3 om du er intr.. kan slå av 45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 fått noen bud på bilen eller? ja har det, er ett par som har sendt litt mail å sånn, men ingen konkrete bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 kan ta denne som delbet på min gule e36 m3 om du er intr.. kan slå av 45 hehe,, det hadde vært fint det, men har allerede kjøpt meg bil som det står lenger opp så trenger ikke fler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 ingen som er int? kommer en salgsannonse på finn på tirsdag med nye bilder. Må prøve å få satt på en termostat som åpner med sommertemp, er vinter termostat på den nå, så hender den siger litt over midten før den kommer ned igjen da selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Hvordan er det med bulker på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 hei, er noen små parkeringbulker på siden, men veldig lite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 bud på 35 er notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 bud på 38 er notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 beklager til alle som har spurt etter fler bilder, bilen er levert hos bilforhandlerern jeg kjøpte ny bil hos, de skulle vaske og rense den og sette den til salg, men de er veldig trege. men de har lovet meg at den skal være klar til mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 nå kom den endelig til salgs,, http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 961323.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg