TorErling Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Vinduet står bom fast i nedre postition på E39en, har av trekket og vinduet lirker ikke en cm på seg en gang, hører klikke lyd når jeg trykker på vindusbryteren. Noen som har noen tips om hvordan jeg skal få det opp, sånn at jeg kan komme meg til jobb i morgen??
Glennski Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Ta av pluggen til strømmen på motoren og koble til direkte 12V fra batteri. Da skal den gå opp Du ser for hvilken vei vinduet går, bare å bytte om ledningene hvis det går ned og ikke opp
TorErling Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 hmm.. noen som har tegninger over det som er døren? er ganske trangt noen som har vært borti klikkelyd fra selve Knappen i døren? er det relé i den boken som knappene til vinduene er på?
Glennski Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 hmm.. noen som har tegninger over det som er døren? er ganske trangt noen som har vært borti klikkelyd fra selve Knappen i døren? er det relé i den boken som knappene til vinduene er på? Det klikket du hører er fra komfortrelèet. Det tyder på at relèet har strøm og da er det nok motoren som ikke fungerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå