tigern1984 Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Har nettopp skiftet endeledd forran på bilen, og ble kvitt endel av slåingen når jeg kjører på dårlig vei! Tenkte jeg skulle skifte noe foringer bak for å bli kvitt den samme slåingen. Er det da de fire gummilagrene http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/16526.gif (nummer 2) som skal skiftes? Vanskelig å bytte disse? (edit: bildelink! )
Scampi Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Du må legge ut link til selve bildet, ikke siden der bildet ligger på. Da skal det fungere
hillmar Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Jeg regner med at du mener de 4 store foringene i traversen bak... Jeg sleit med at det "slo" bak i bilen over ugjevnheter. I tillegg føltes bilen veldig løs i rumpa. Jeg bytta de 4 foringene og vips så var det en ny bil. De gamle foringene hang såvidt sammen! Jeg gjorde dette sammen en kammerat på bilia og hadde da tillgang til bukk og spesialverktøy, og da var det drit enkelt. Skal du gjøre det hjemme må du mekke til no "spesialverktøy på egenhånd, men bortsett fra det burde det gå greit. Det er flere her som har gjort det uten problemer...
tigern1984 Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 Fikk tilgang til å se litt under bilen når jeg hadde den på hjulstillingskontroll. Så ut som de foringene var moden for bytte, uten at jeg skal påberope meg å være spesielt bilkyndig. Men jeg har sett noen topics ang. powerflex foringer, er det alternativ til de jeg skal bytte, eller er det noe annet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå