winchester Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Bilen er en BMW E30 320i 1984, EU-godkjent med null feil. Mye som skal fikses, så regner med at jeg oppdaterer tråden regelmessig. Bilen ska rustsveises, kompletteres med M-tech II.
Alecken Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 Må være den sorte strøkne som kom ut. Må først og fremst få AV chromen på hjulbuene Ellers virker det som en flott og strøken bil
winchester Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Stemmer bra det, chromen på hjulbuene ser helt forferdelig ut. Og det skjuler seg rust på de bakre, hrrmph.
winchester Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 Legger ut et par bilder som forrige eier tok Interiøret ser greit ut, lite slitasje i forhold til alder. Motorrommet ser strøkent ut Chrome hjulbuelister.. Litt rust (ser det ikke på bildene) på bakfanger, helt nederst. Liten bulk i panseret på høyre side fremfra. Første eieren som uheldigvis la noe på luftfilterboksen, glemte å ta det vekk og hadde så igjen panseret. Minimalt med skade, kan fikses uten gjennopplakking. Lakken er i veeeldig bra stand.
leine Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Dette kan bli bra Ser ut som et flott utgangspunkt Får følge med her
winchester Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 Ja, bilen har store potensialer, håper bare økonomien strekker til, hehe. Har nå skrudd av vindskjermen på takluken, samt demontert det gamle telefonfestet som var montert med mange striper med dobbeltsidig teip; skal si det satt godt, selv etter så lang tid. Har tatt ut alt av matter i bilen og ryddet generelt, slik at jeg kan ta en grundig vask i morgen! Legger ut bilder av bilen i morgen ettermiddag/kveld.
winchester Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Takker, danielo! Skal få opp noen bilder, men som dere sikkert vet er det ikke det som står som førsteprioritet når man akkurat har fått seg bil - hvertfall hos meg. I dag har vi tatt ut alt interiøret for å ta ut kablene som gikk til anlegget, noe som ga meg en mulighet for å se på gulvets stand. Rustfritt! Har også bestilt en del ting fra GS i dag, bl.a Supersport senkesett m/dempere 60/60, nye deler for å fikse slarket i giroverføringen og ny gassdemper og litt annet dill dall til motorrommet/panseret. Har funnet ut at jeg må kjøpe nye ytre hjulbuer bake, samt bakskjermkanter pga. rust. Så dette blir trolig neste bestilling (sannsynligvis 12. juni), og det ender vel opp på rundt 3000-4000 kr. Når dette er gjort skal jeg gå til innkjøp av Rieger Infinity I komplett sett til 9700,- hos GS. Skal så kjøpe ny framplate i samme slengen tenker jeg, så da havner jeg på rundt 15 500 kr.
winchester Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Skrevet Mai 31, 2009 Har egentlig ikke så mye å gjør nå med tanke på at jeg nesten har brukt opp neste lønning (12. juni) allerede, så antar jeg bare får holde ut, neste lønning etter dette er nemlig 12. juli (denne blir stoor). Håper jeg får kjøpt inn hjulbuer og bakskjermkanter etter 12. juni slik at jeg får tatt all rusten og fikset bilen i stand til jeg går til innkjøp av styling kit, ny framplate og en facelift framfanger. Tror også jeg lar vær å montere senkesettet med det første, slik at jeg monterer på dette når jeg har fått byttet hjulbuer og bakskjermkanter. Ønsk meg lykke til, vurderer å skaffe en jobb til!
winchester Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Hehe, skal se om jeg ikke får tatt noen bilder i kveld etter at jeg er ferdig på jobb. Noen som vet om hvor man får kjøpt et billig MIG-apparat?
Eksos Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Er du helt sikker på at du vil hive på Rieger styling på denne? Ser du ikke skriver noe om chromen på hjulbuenne, vil denne bli fjernet? Rustbombe det der.. Men en pen bil du har fått deg, så veldig bra ut i lakken utenom steinsprut i front
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå