Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ser jo at Clerion har skaffet seg et preface M-tech II sett nå, har veldig lyst på det, men dessverre så er denne månedens lønning allerede brukt opp.. Satser på at Clerion har dårlig salgslykke og at det ligger til salgs i 1 måned til, hehe. Visst ikke så blir det nok å bytte frontplate til facelift, montere orginal M-tech II front og kanskje ta en M3-bakfanger og passende sideskjørt. Men foruten det har jeg ikke tenkt så mye mer på det, er litt langt frem i tid har jeg funnet ut. Skulle gjerne hatt den på veien før sommerferien starter, men det er det lite håp for tror jeg.. Kommer et innlegg med oppdatert info/bilder snart.

Skrevet
Ser jo at Clerion har skaffet seg et preface M-tech II sett nå, har veldig lyst på det, men dessverre så er denne månedens lønning allerede brukt opp.. Satser på at Clerion har dårlig salgslykke og at det ligger til salgs i 1 måned til, hehe. Visst ikke så blir det nok å bytte frontplate til facelift, montere orginal M-tech II front og kanskje ta en M3-bakfanger og passende sideskjørt. Men foruten det har jeg ikke tenkt så mye mer på det, er litt langt frem i tid har jeg funnet ut. Skulle gjerne hatt den på veien før sommerferien starter, men det er det lite håp for tror jeg.. Kommer et innlegg med oppdatert info/bilder snart.

anbefaler Clerion hvertfall, bra fyr :) bytta smertefritt felger med han i våres :) kjenner til den med lønning som ikke strekker skikkelig til :P hadde satt opp et tenkt budsjett for den lønninga her, men selvfølgelig hadde lønningskontoret trekt MYE mer skatt enn de skal :o og hvor er skattepenga når man trenger dem ?! :P

Skrevet

Er hvertfall en alternativ løsning om du kommer over noe "gromt" plutselig uten å ha penger der og da :-) ikke alle som klarer og holde seg på bakken når de har sånne kort i hendene sine!

Skrevet

Tok på et strøk med bremsekalipermaling på, men når jeg skulle ha på andre strøket så ble det litt komplikasjoner. Skal de med til onkel og få sandblåst de skikkelig med større kompressor, hehe.

Før

hxxcai30uwn06d6yqxx0.jpg

Etter

i0uvyhxdnvmh5qankwi5.jpg

Før

c2l3myf5khfef5vrb1ks.jpg

Etter

6688e8rkgota7tq6ka5d.jpg

Skrevet

Litt rust på døren

14qhly36cxwpwykl79xe_thumb.jpgjfvufpd7ujpr882an99z_thumb.jpg7d6apn38n7fgw6ipb8lm_thumb.jpg

0efr5syy7bwqurh6g2vw_thumb.jpg

Fant litt mer rust

1rec5263egidjvrve7dc_thumb.jpg

7e6iek99r2nq5sanair1_thumb.jpgh0mga3j385tm6hxowr4r_thumb.jpg

Litt overflaterust på kanalen

505f1xuusw29yjsd5rwk_thumb.jpg1v3w5m6iltb5gavj5wmh_thumb.jpg6qws5l5fnvp6i3kkjpd2_thumb.jpg

aqopen53npvzm756jvt8_thumb.jpgfhakv2vxw6ezbluw352r_thumb.jpg

Fant også litt rust på andre siden, skal se om jeg får fikset noe av det i morgen. Forrige eier har løst rustproblemene elendig, bare tektylert uten å fjernet rusten virker det som. Skal vise dere hva jeg mener med bilder i morgen, heh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...