winchester Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Jepp, satser på at den blir overkommelig lav, hehe
Clerion Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 Tenkte på det å montere M-Tech II på bilen selv, får litt problemer om bilen er preface, hehe. Derfor kjøper du kittet mitt =D
winchester Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Jo, vi får se hva det blir til! Første prioritet er å få den på veien, altså nye hjulbuer, litt jalla-lakk hvor rust er blitt fjernet og nye felger! Så kommer vel stylingen og det etterpå, om jeg ikke selger den.
winchester Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Kommer nok til å være ganske rolig på denne fronten innen 12. juli, fikk ikke bestilt deler i dag pga. for liten lønning, heh..
winchester Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Da var deler fra Koed på vei, nye hjulbuer bak og støtdemperlager framme.
Ajern Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 tenkte å gjøre det på min også, sia jeg har et sett liggende.. men skjer nok ikke før neste vår/sommer da jeg har planer om hel lakkering
winchester Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Skrevet Juni 20, 2009 Ah, hehe. Angrer litt på at jeg ikke lot bilen være i orginal stand til vinteren, men gjort er gjort!
winchester Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Skrevet Juni 24, 2009 Da var pakken fra Koed ankommet garasjen! Nye hjulbuer og støtdemperlager, ganske overrasket over leveringstiden, forventet meg to uker, men kom på 5 dager Skal hente mye nye deler i morgen, kommer en stor update da. Kommer også til å montere fjræbeina framme og 60 senken!
Richirich Skrevet Juni 24, 2009 Skrevet Juni 24, 2009 bare å glede seg til montering av dempere osv foran morsom jobb med å få ting på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå