jojr Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Jeg fikk i dag kjøpt en pc med win 98 og seriell 9 pins Com port slik at jeg enkelt kunne plugge inn diagnose boksen. Han jeg kjøpte av hadde gamle bærbare pc er som hobby, fikset og solgte. Jeg ga 700 kr for min som gjør at den greit kan ligge i verktøykassen til bilen:) Men jeg kunne legge ut en mld her om det var flere som var interessert så send meg en pm og så får dere tel. nr av meg. Han holder til på jessheim. moderatoredit (mAZE):Denne skal vel være under ting til salgs.
jojr Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 Dette er snak om pc som du kjører diagnose verktøyet på. Jeg har Carsoft 6.5 som også tar E36 det ga jeg 1190 kr for
JTS77 Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Jeg fikk pc i dag og, kjempefornøyd. Kjøpte denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... l&tot=null Oppgraderte til 1gb minne for 100 ekstra.
jojr Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 ja jeg kjøpte en litt eldre latitude, men ser ut til å funke greit så lenge det er 9 pins com port. jeg prøvde først å kjøpe adapter fra 9 pin til usb for å bruke på den daglige pc en men det var bare tull.
miata Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Jeg er på jakt etter en bærbar med COM port.. Er lei av ustabile USB konvertere (slitt kopling) Trenger både til dignose og motortuning..
GeirAndre Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 er dette samme kobling som passer ledningen som følger med MS sprut? usb overgangen til usb er bare flytting av bilder, ikke filer foresten!
ehrnst Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 GeirAndre: ja, ms bruker vanlig seriellport. lurer på om jeg skal begynne å selge på finn. har noen IBM t30 med seriel. hehe. folk selger jo hauger av gamle compaq for 1000,-
rollertoy Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Jeg er intressert i en trenger en med serialport... skal kun brukes til carsoft... Bare den har serialport (com) og kan drive xp så er jeg fornøyd så billig som mulig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå