hylle Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Hei. Siden været den neste uken skal bli helt fantastisk med god sol og varmt i luften har jeg og pettmon bestemmt oss for og arrangere et Bmw treff Torsdag den 4Juni i Stavanger. Oppmøte ved Oljemuseet klokken 19:30 Kolonnekjøring fra Oljemuseet Klokken 20.00 gjennom Sentrum, ved lagårdsveien mot hillevåg, forbi mariero,hinna og forbi forus langs gamleveien til Mc.Donalds Kvadrat hvor det er reservert 100 sitteplasser. Mye mulig det også vil bli rabatter på mat her når vi kommer. Det blir god plass til parkering og dekkspark ute ved Kvadrat hele kvelden.. Gi beskjed her i Tråden om du kommer og spre ordet til andre Bmw eiere og entusiaster! Mvh Hylle.
///stian Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Hmm, kan ver eg åg komme:) Men eg kjenne jo ingen her då :s
Jay-O Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Hmm, kan ver eg åg komme:) Men eg kjenne jo ingen her då :s E jo halla heila vitsen, å bli kjende me kverandre!
pettmon Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Hei , hei Gutter og Jenter . Dette må vi stille opp på , dess flere dess bedre . Meld interressen her på forumet så Hylle kan se kor mange som kommer . med tanke på servering . Vermelding er jo perfekt for Crusing og dekksparking . Petter
Søreng Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Den som blir til å kjøre først i kolonnekjøringen må bare huske at det faktisk er en kolonnekjøring der vi skal prøve å samle mest mulig på en rekke uten andre innimellom og ikke førstemann fram til Mac Donald's!
Tommy Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Så vil jeg oppfordre han dusten her, til å oppføre seg, å ikke spinne eller grisekjøre, noe som han klarte både på forrige treff, og på GS treffet på sirevåg.
Søreng Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Alltid noen som ikke klarer å la være.. Men han her er vel et kjent ansikt for de fleste som har vært på forustreffet eller Mekjarvik en gang... Han kjørte forøvrig en sølvgrå E36 Touring med chormespeil, felger ++ tidligere. @ Jay-O: Var ikke ment til noen konkret person, så om du føler deg truffet er jo det en annen sak Men ja, var kanskje noe "race" når det skulle kjøres på streetmeeten. Men var jo betraktelig bedre på vei til Sirevåg! Poenget var bare til hvem enn det blir som kjører først at han følger med i speil etc at rekken henger noenlunde på og ikke "tar an heilt ud"
hylle Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 Morsomt bilde, men blir vel aldri helt det store uten sperrediff. Søreng: "litt race"??? Synes vi var ganske heldige som ikke ble stoppet utover til Sirevåg, Og jeg koste meg egentlig mye mer når jeg kjørte lovlig fartsgrense hjemover alene enn når vi hastet oss ut til sirevåg, Nå hadde jeg riktignok en bil ifra 1975, jeg følte bilen skulle falle ifra hverandre til tider når vi kom opp i de hastighetene som vi gjorde. ---- På Torsdag kommer det garantert til og være mye mennesker langs vågen, Kjør pent!! Det er ikke ulovlig og arrangere noe kjøring etter mc.d men det må avtales på treffet, og ikke her. Mvh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå