Alecken Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Dette har sikkert vært oppe før, men orker ikke begynne søke. Er begynt å lete litt etter sperrediff nå. Men så lurer jeg litt på hva jeg burde lete etter. Hva er det optimale utvekslingen på f.eks E30 325? Lurer og litt på det der med store diffen og lille diffen. Kan jeg bruke begge på min E30?
GiljeN Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Har svart før og orker ikke svare igjen:P liker 4.10 på 2.5 litere jeg..får bra nokk aks til at en e sprekere en andre 2.5:)
Alecken Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 Så 4.10 er aks diff det da altså? Det vil si at 3.xx diffene har høyere utveksling? Noen flere som har erfaring de vil dele?
D.Toft Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 det vil si at 3.xx har LAVERE utveksling, høyere tall, jo mer aks, men mindre toppfart. liker selv best 4.10 diffen. kommer fra E30 ix du kan bruke begge diffene på bilen din, både store og lille.. så lenge du har skiver bak, så vet eg at store diffen passer på lille diffen stikkakslinger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå