KnutH Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Selges for 10K http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... md=similar
jallaask Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 selger du kunn samlet eller kan deler du opp. tenkte på motor med gir og komplett el. nett? eventuelt pris?
KnutH Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Ved hurtig avgjørelse så selges alt samlet for 10 tusen uten radiator.
KnutH Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Er ikke solgt enda. Må hentes, ble for vanskelig å få det sendt.
KnutH Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Dette er nok ikke kjørt hardt fra min sin side. Nå vet jo ikke jeg hvordan forige eier kjørte.. Men det har virket som det skal til meg. Jeg skiftet dempere og fjærer for å få litt bedre komfor siden de andre var svært harde. Har regelmessig skiftet olje og filter. Brukte ikke noe nevneverdig med olje da den ble tatt ut. Brukte heller ikke vann. Men jeg kommer ikke til å la dette ligge ute for 10k så veldig mye lengre da det er temmelig billig for alle delene.. Så det spørs om jeg beholder det hvis det ikke kommer noen snart å henter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå