Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lurt på å kjøpe det til men E38. men litt skeptisk når jeg ser bildet. bildet har jo en lyddemper og et rør over til andre siden. på E38 er det en lyd demper på hver side. ikke no jalla eksos bort på ene sia.

så jeg vet ikke helt hvordan det der er. men om du kjøper så fortell hvordan det er da :)

Skrevet
har lurt på å kjøpe det til men E38. men litt skeptisk når jeg ser bildet. bildet har jo en lyddemper og et rør over til andre siden. på E38 er det en lyd demper på hver side. ikke no jalla eksos bort på ene sia.

så jeg vet ikke helt hvordan det der er. men om du kjøper så fortell hvordan det er da :)

Ja ser på bildet at da er røyr til andre sida, men dei har samma bilde på da mesta trur eg. Skal ringe inn til gs ein dag og høre. Ja, eg må ha ein lyddempe på kvar side.

Skrevet

jepp. samme på min. en lyd demper på hver side. alle E38 er sånn. vil også ha litt tøffere lyd. men ikke om det er som på bildet hehe

Skrevet

Du får to stk lyddempere. Er bare et bilde. Bare å se på prisen i forhold til de andre med rør til andre siden. Mye dyrere til E38.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...