-Anders- Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Bestiller i tide og utide sko rett fra kina. Kall det kopi, kall det hva du vil, men jeg har gått i både originale Shox, og jeg har gått i disse uoriginale i lengre tid, og det er akkurat samme feelingen. Lik demping, form, kvalitet. Men, nok skryt. Har da et par i 43(42) jeg ikke får på beina, ergo ubrukt. De er små i str. Det er det eneste som skiller dem fra de originale som selges av nike. Altså, STR 42 500,- Jeg bryr meg fint lite om du får dem billigere på ebay osv, er ikke der de er kjøpt. Ikke mange som har denne designen på NZ`ene sine
TOREBMW Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 hvilken størrelse bruker du (trådstarter) til vanlig? jeg bruker 42 blir dem for små til meg da? siden du sier dem er små i størrelse tore
Widejuggao Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 han har vell bestilt 43 tror jeg ifølge den første posten, men så har han satt den "norske" størrelsen i parantes som er 42. shoot me if im wrong
-Anders- Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Skrevet Mai 31, 2009 Skoene er 43, men tilsvarer str 42. Jeg bruker 43 til vanlige og disse er for små. Derfor har jeg satt at det er str 42, så ingen med 43 bein gjør samme feilen som meg
sportevo 3 Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 ville hatt disse men må ha 46,kan j spørre hvor du har kjøpt disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå