Yeah_dude Skrevet Mai 29, 2009 Skrevet Mai 29, 2009 Til å begynne med vil jeg bare sote bakruta... noen som har litt erfaring med å gjøre dette selv? Må jeg ta ut bakruta for å få det til, i så fall hvordan gjør jeg det?
Yeah_dude Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 bump lurer også på hvordan det blir med bremselyset, må jeg skjære ut et hull i filmen?
BMW-Vegardsen Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 bedre å få et proffsote firma til å gjøre det, kompis av meg betalte 5000 for soting av alle ruter fra a stolpe å bakover , med 10års garanti å.
pita Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 ja, du må tilpasse filmen etter ruta.. bakruta er også den vanskligste ruta og sote, så bedre å prøve å sote bakrutene selv
Yeah_dude Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Ja, lurer på og gjøre det proft... noen som har noen steder å anbefale, i/i nærheten av Buskerud, Drammen eller Oslo f.eks? Men er det noen her som har gjort dette selv? Lurer på om det er så ille som jeg tror
bjalle Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Går fint å sote selv,vaske ruta først med sprit og bruke en dusjflaske som fordeler vannet godt på ruta,kunsten er å stryke ut alle luftboblene under folien så man bør prøve seg fram litt først med ltt ekstra folie.
Yeah_dude Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Hadde vært gøy å prøve å gjøre selv, men jeg skjønner ikke helt... er det ikke helt klin umulig å komme til på innsiden? :S sett noen videoer på youtube og der la de filmen på utsiden av en eller annen grunn. Burde vel ta ut ruta for å gjøre det ordentlig, men hvordan gjør jeg det?
gungho735i Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 varm opp filmen fra utsiden av ruten, da former den seg sånn åasse så det skulle ikke være vanskelig. har gjort sette man ca 0 bilen og aldri fått en skrukk på bilen...å sant at det er plass til at du kåmmertil bak der...ganske enkelt etter noen prov å feril. Lkke til
Yeah_dude Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Hørte på nærmeste verkstedet som soter her i byen, og han skulle ha 1500 og kanskje mer bare for bakruta, så det driter jeg i. Lurer på åssen jeg skal få komme til bakruta... må vel ned med baksetene og prøve å få demontert hattehylla :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå