Bmw P0wer Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Hei Har liggende et Brei front panser/ "V8" panser til e34, og har og orginale nyrer til brei front men ikke de andre som hørert litt rundt lyktene og slik Pansert er egentlig veldi bra og pent, må ha vert lakkert for ikke så lenge siden, men pga et lite uhell under frakten ble de 2 litt grove striper på de de vil si 2 veldi slakke bulker, så er ikke store problemet å få de 100 % igjenn og så har eg en orginal fanger fra en 540 liggende, men grøfte lys og tempratur måler. men fangeren er ikke 100% pen men selve V8 lippa er fin da SOLGT + en fanger som er litt ommbyggt ser egentlig ganske stilig ut den er nedpussa og klar til lakkering egentlig + eit orginal smal front panser de har en små stor bulk i fronten men ellers ganske bra går billi (svart) Så har eg liggende noen helt nye baklykter, klarglass lykter med kvit blinklys oppe, Mer info og bilder kommer barre ta kontakt for mer info og kom gjerne med bud på di forsjellige tingene veit at bildene ikke er verdens beste men ok, de reina ute så ble litt vått, Mvh Stian Foldal Tlf 99102699
Bmw P0wer Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Bilde av fangerne? skal ordne de i morgen
Bmw P0wer Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 400 for v8 lippa di stian,henta den imårga!! Nei he fått bud på 1000 for heile fongare so den går helder forde, hekje bruk for den uansett egentli vertfall ikkje uten lippå
SSM Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Den leppa, den går an å ta av eller er den støpt i fangeren?
Bmw P0wer Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Den leppa, den går an å ta av eller er den støpt i fangeren? Den går and å ta av, men hele fangeren den stod på er Solgt nå
Bmw P0wer Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 pris på v8 panser med frakt til bergen? Hei er litt skeptisk med og sende akurat panser, pga de var da "V8" panseret mitt fekk de små skadene de har nå, er flere som vil eg skal få frakta de, men ser helst at noen i område her kjøper de egentlig, har snakka med noen firmaer, og er ikke så mange som vil frakte de helder, så om de skal sendes er de nok egentlig lovd bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå