hajm Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Ønsker å kjøpe automatkasse evt tips om hvor jeg kan kjøpe en byttekasse o.l.
kaihore Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Ønsker å kjøpe automatkasse evt tips om hvor jeg kan kjøpe en byttekasse o.l. he strøken automatkasse til 520i 24v om du e intrisert, merke zf;) send pm om intresse;)
bmwt Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Ønsker å kjøpe automatkasse evt tips om hvor jeg kan kjøpe en byttekasse o.l. he strøken automatkasse til 520i 24v om du e intrisert, merke zf;) send pm om intresse;) den har ikke samme vinkling som diesel kassen denne du har,men passer fysisk over,men må da bygge om på girkasse fester osv
kaihore Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Ønsker å kjøpe automatkasse evt tips om hvor jeg kan kjøpe en byttekasse o.l. he strøken automatkasse til 520i 24v om du e intrisert, merke zf;) send pm om intresse;) den har ikke samme vinkling som diesel kassen denne du har,men passer fysisk over,men må da bygge om på girkasse fester osv daså du hvet hvertfall om den da;)
<SuperMann> Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Har en som er i perfekt stand, tok den ut av min e34 touring 525 tds a 93. Så jeg har selv kjørt den, den veksler helt smood. 120k km på tellern. (ble påkjørt, så jeg kondemnerte bilen, tok ut motor og kasse) Ring eller mail meg: 99 124 120 / hansk@hansen.no HansK - Fredrikstad/Trondheim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå