Kurtinho Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 noen som vet om det er mye arbeid å skifte en låssylinder på førersiden? har fått feil på min å måtte bestille en ny...men den kom igår i hall 4 tiden..me andre ord så får jeg ikke fikset det hos forhandler før tidligst tirsdag
Rayb Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Hvis det er den du stikker nøkkelen inn i, tar det 5-10 minutter å skifte den. Du må løse en umbrakoskrue (eller var det torx...) i enden av døren din, den står litt på skrå inn mot løsesylinderen. Så trekker du ut sylinderen og sitter på plass den nye og skrur fast igjen.
Kurtinho Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 ja d er den jeg putter nøkkelen inn i.. ska gå ut å se hvordan d ser ut
Kurtinho Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 skal jeg skru opp alle 3? har ikke peiling på hva som skjer da, så tør ikke før jeg får en klarere beskrivelse
Rayb Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Bak den plastikk proppen på bilde er skruen du skal løsne, evt. bak en avlang plastikk propp... Skruen skal sitte rett bak låsen på dørhåndtaket. Du skal ikke røre de tre skruene, det er til selve låsekassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå