icc Skrevet Mai 30, 2009 Skrevet Mai 30, 2009 Bilen min lugger, dvs rister på en måte i bakstellet nå jeg girer/clutcher. Har ganske ny clutch så antar at det ikke er den. Kan det være noe løst i bakstellet? Demperne er fine. Takker for alle tips.
icc Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 Oppdatering: Oppleveler noe annet som jeg tror kan være relatert til dette. Når jeg tråkker gassen i bånn ved lavt turtall "lugger" bilen veldig mye fram og tilbake. Samme når jeg slipper gassen. Kan det være hardyskiva?
Eksos Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Kan gjerne vere hardyskiva ja, ikke vanskelig å se om den er dårlig.. Når min var skikkelig dårlig opplevde jeg også vibrasjoner ved full gass i 1.gir..
icc Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 Hardyskiva ser helt fin ut, men kan godt hende det er den ja. Noen andre tips til hva av foringer som bør byttes?
conan Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Storforingene til bakstillinga har jeg liggenes splitter nye hvis du skal bytte disse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå