Gå til innhold

bmw e36 3.2l selges

sørvice
 Share

Anbefalte innlegg

GODKJENT- ombygd til bmw m3 3.2l selges pga skolegang.

Bygd av SS Performance i skien i 2004, nylakkert i 2008 med mørk grønn/brun effektlakk med flakes.

Spesialbygd Laser effektanlegg med 4 utblås. Pioneer cd/dvd speler med ipod-adapter og 6.5" skjerm.

18" alu.felga med nye bakdekk, 225/35 framme og 255/35 bak.

venter på Bilstein b8 sprint dempera som skal monteres før salg pga en liten lekkasje i eine bakdemperen.

Bud mottas.

har lagt den ut for 199k, men et par ting som må fikses so kan evt diskutere pris om nokken e villi til å fikse de sjøl.

er da klima anlegget, sentral låsen, berebru og bakdempera skal skiftes før salg uansett, og tar en 4hjulskontroll etter nye demperane er komt på..

Bilder ligger på DENNE linken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice, lyst på strøkent sort skinn int fra e36 m3? kan bytte :) da jeg har en gul m3 :)

ja, de e no de mulihet før, grunn til ej he gult e før den va dakargul før, men de passa ikkje so godt til mørk bil, men oss bor et godt stykke fra kvarandre da, 9-10 timers kjøretur?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til selger:

Du bør sjekke med SS om motoren i denne er bårret eller har fått skiftet veiv.

Det er ikke så enkelt å se forskjell på en S50B30 og en B32, men siden jeg kjenner disse bilene godt er dette en B30.

Dersom du har fått opplyst noe annet, bør du så absolutt sjekke dette grundig.

Jeg liker godt interiøret (selv om da bilen også burde være gul) de 4 utblåsene og dersom den har 6 trinns kasse?

Jeg tror nok det du vil ha for den selv om det er en B30 motor i den =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakka me gamle eigern i går, biln blei bygd til brorn te han Tarjei, å de va han den blei kjøpt av fra forrige eiger, han fekk opplyst alt var tatt av en 97 mod m3, å de ser ut til å stemme utn om motorn, men han fekk vite at de var 3.2l og skulle yte 336hk,.. men ej skal sjå om ej finne ut om den er båret eller om de er veivskifte, å ja de er 6girs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...