Bjørner Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Lurer på hva et fram sete til e39 veier, sånn sirka. Vurdere å kjøpe 'nye' steter og må det vite hva det blir i frakt evt.
hillmar Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Er greit å få med hvilken type det er. El. eller manuelt, standar eller comfor/sport?
Raymond Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 da ville jeg heller kjøpt mine svarte brukte med el. og minne skinnstoler
Bjørner Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 da ville jeg heller kjøpt mine svarte brukte med el. og minne skinnstoler Hadde vært sjef d, men da skulle eg ha bytta ut hele interiøret. Gammel bil som er merket av tidens tann så orka ikje å bruk så mykje peng på den. 97' mod gått 435' ....
Knut O E61 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Er det ryggen eller seteputa som er ødelagt. Grunnen til at jeg spør er at jeg har en helt perfekt sittepute i mørk grå veluour til overs.
Bjørner Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Knut sitteputa er slitt hull i, mens ryggstø er ihjelsotten pga km stand.. Takk for tilbudet Takk for info bjalle, da kommer setet under kategori 25-35kg hos posten. dvs 303,- + 92,- pga størrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå