Raymond Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Har en som skulle kjøpe deler til sin bmw her på besøk.. etter at han har stått utenfor så var bilen helt død.. er strøm på batteriet. lurer på om det er start relee eller noe lignende som er gåent.. Noen som har tegninger over el på denne..
Glennski Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Er den helt død? Klikker ikke i relèet til starteren?
Raymond Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Nope, klikker ikke noe i det hele tatt, sikringer er og hele.. trenger og vite hva som er tilkoblinger på releet så vi kan måle og sjekke strømmen til startern.. starten er og helt død..
Raymond Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Prøvd å gitt 12v rett på staret, den sviver rundt men ikke noe start.. gjort dette samtidig som man vrir nøkkel i start posisjon.. begynner å lure på noe start sperre greier..
Lasse83 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Er ikke så greit det her, har ihvertfall kommet meg hjem nå, takk for all hjelp Raymond! Har lest bittelitt på e38.org, og når startsperra slår inn struper den tenning, bensin og starteren, så det er sikkert det som har skjedd...
Raymond Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Hehe, ble litt lengre shoppings besøk en planlagt jævli kjipt når sånt skjer.. men, det ordner seg vell.. blir vell ikke så mange 1000lapper om det bare er startsperra får håpe på det beste og krysse fingre og tær på dine vegne Får takke for besøket får si ifra nestegang så kan jeg fyre opp grillen hehe Var nokk ikke så dum diagnose det nei.. virka logisk at det var den som kødda.. håpe de finner feilen så du slipper det flere ganger.. Mvh Raymond
jojr Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Ja det høres ut EWS en som lager tøys. Min E39 hadde de første symptomer på dette for noen mnd siden. den startet plutslig ikke og så gikk den igjen lenge uten problemer men så nå for noen uker siden begynte det igjen og så døde den helt til slutt.
Raymond Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 takk gud for all elektronikk spessielt når det begynner å kødde
Lasse83 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 takk gud for all elektronikk spessielt når det begynner å kødde Ja det er herlig når sånt skjer, ting var faktisk bedre før, da var det bare å se etter noe som ikke rørte på seg, og der var feilen
jojr Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Ja det hender jeg savner den første Autobianchien jeg hadde for 20 år siden, Vedig enkelt å skru på. og ikke noe elektronikk
525i1991 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Se sitatet så skjønner dere at jeg er enig! 80 talls toyota er genial og dritmorro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå