B m w 5 2 5 i Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Link til ny annonse: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18043488 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 Ny pris Kom gjerne med tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Ny pris, igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Utrolig flott bil med deilig interiør! Vil påstå at dette er billig ja Mye bil for pengene. Eneste muligheten jeg har om interresen er der, er innbytte... Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Utrolig flott bil med deilig interiør! Vil påstå at dette er billig ja Mye bil for pengene. Eneste muligheten jeg har om interresen er der, er innbytte...Lykke til med salget! Inbytte er egentlig ikke interessant siden jeg allerede har kjøpt ny.. MEN din var rimelig fin da! Ta å send en PM hvis du er int, så kan det vurderes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Så ut som en fin bil til en veldig rimlig pris. Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Så ut som en fin bil til en veldig rimlig pris. Løp og kjøp Trodde også dette var rimelig, men markedet er helt dødt.. Eneste som trekker litt ned er noe steinsprut etter 170' km. Men det koster vel ikke mange lappene å lakkere panser+fanger dersom ny eier vil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 Ny pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Den selges no ja... hehe.. ka har du kjøpt deg no då? eller ka har du tenkt og kjøpe? .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Den selges no ja... hehe.. ka har du kjøpt deg no då? eller ka har du tenkt og kjøpe? .. Har kjøpt en diesel Merce som har gått som taxi. Skole til høsten Skal ikke følge tradisjonen, å kjøpe denne av meg og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 hei. bytte i m5 en min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 hei. bytte i m5 en min? Hehe, poenget er å spare penger, det går ikke med en M5 i stallen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Den selges no ja... hehe.. ka har du kjøpt deg no då? eller ka har du tenkt og kjøpe? .. Har kjøpt en diesel Merce som har gått som taxi. Skole til høsten Skal ikke følge tradisjonen, å kjøpe denne av meg og? hehe...nei du..har gjort litt med 523'n no og den er blitt slik eg liker det og skal ha manuel så tenker eg beholder den:D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Ny annonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2009 Bilen befinner seg for tiden i Vestfold, dersom noen på østlandssiden er interessert i å ta en kikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg