Eska Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Ønsker å ha grenrør ingen katalyastor rett til effektmellompotte/bakpotte. Noen her på forumet som har liggenes og vil selge? Eskild
Knut O E61 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Tror ikke at du får noen effektøkning. Sannsynligvis vil dette være helt bortkastet. Bare som et velment tips.
NeonMuffler Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 nå er det ikke det han spør etter heller da, så hold kjeft
Eska Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Tror ikke at du får noen effektøkning. Sannsynligvis vil dette være helt bortkastet. Bare som et velment tips. Joda er klar over det, ville bare ha en renere dypere lyd fra motoren, grunnen til at jeg spør her om noen har liggende, er ikke verdt og kjøpe alt nytt
Ripper87 Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 jeg har eksos fra 525 m50 med kat vist det sku være int; )
Eska Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 hmm, har egentlig lyst å bli kvitt katalysator... så tenket kanskje jeg må ha et grenrør og effektanlegg og fikse meg rør sev fra grenrør til lydemperene Lurte bare på om noen hadde og solgte brukt, siden det er så dyrt for nytt
Knut O E61 Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 nå er det ikke det han spør etter heller da, så hold kjeft Jøss Er vi litt hårsår her Slik skal man vel ikke oppføre seg på et forum. Hvor er moderator? Bakgrunnen for mitt innlegg er at jeg har hatt både 320 og 520 i tilsammen 10 år. Jeg har orientert meg både på nettet og andre steder og funnet ut at sportsluftfilter trimchip og effektanlegg ikke gir særlig merkbar effektøkning på disse motorene. Jeg er ingen ekspert, men vi forsøker vel på en høflig måte å hjelpe hverandre. Det setter jeg pris på selv også både når jeg er på disse sider og andre bilsider som jeg også er innom etter at jeg kjøpte hobbybil av annet merke enn BMW for noen få år siden. I dette tilfellet har jeg ingen problemer med å se at det kan være andre motiver enn effektøkning her, og jeg utdypet derfor ikke mer om temaet. Det tenkte jeg at trådstarter kunne komme tilbake til om han ønsket det. Det er ikke alltid man vet eksakt hva andre kan og ikke kan om temaet. Jeg holdt vel en høflig og grei tone i midt innlegg og kan ikke se at trådstarter ble støtt av mitt innlegg. Innlegget ble avsluttes slik at det på ingen måte skulle oppfattes som belærende. Hva er det med deg neonmuffler som gjør at du fikk problemer her? En litt dårlig dag kanskje? Til trådstarter vil jeg bare beklage hvis jeg avsporer.
Eska Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Neida, tok meg ikke nær av dette, det hele var nok en misforståelse Men fint at du tok deg tid til og klare opp i dette så vi slipper en lang krangel her Men det høres ut som om du har litt erfaring med disse bilene, vet du om en fin måte og få en dypere renere lyd fra motoren, gjerne litt kvassere lyd også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå