NoName Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Eg har fått en ulyd i bakstillingen min. høres suselyd, kommer 40km/t og oppover. diffen min har lekt ut olje, fullte på 0,7dl, så den var ganske så tom. men lyden er der fremdeles. så spørsmålet da, kan det fremdeles være diffen ? er ingen vibrasjon i bilen.
525i1991 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 diffen, nesten garrantert...gearwhine kalles det..er veldig normalt men er ikke farlig om det ikke er slakke, ikke farlig da heller men mer irriterende
jensemann23 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 prøv å helle på litt sånn teflonmiddel eller hva det nå heter. Kommer ikke på navnet, men det er noe som skal være veldig bra i gearkasser ol.
jensemann23 Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Er visst ikke noe bra å helle på motoren, men gir/diff er greit. (har jeg hørt) Sikkert mange meninger om QMI her
NoName Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 noen aning om kor eg får kjøpt den hen ? snakte med lokal verkstedet og han meinte dette var et lager så var gåent og ikkje ville være noe vits å hive på noe middel. men det kan vel ikkje skadde å prøve det, om dere seier at dette fønker så gjør det det..
NoName Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Høres dette rett ut ? http://www.qmi.no/PRODUCTS.HTML#gear QMI Girbehandling med PTFE (30 wt. & 90 wt.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå