Heimstad Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Har nettopp kjøpt meg en 07 318d, og er på utkikk etter noen fine 18" eller 19" felger til bilen. Har følgende krav: Ikke så jævla dyre, ikke bling bling, med masse krom, og ikke sorte felger. Er det noen som har gode forslag til hvilke felger jeg skal kjøpe meg? Tips mottas med takk, gjerne med bilder av felger på bil, eller link til forhandlere:)
Sjøbuse Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 www.gsbildeler.no har mye felger til din bil. GS har en kampanje gående nå med litt reduserte priser
Heimstad Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Takk for tips. Kjenner til GS. Tenkte mer på konkrete forslag, på felger som tar seg godt ut på e90, gjerne med bilder:)
milhouse Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Hva med disse? Orginale 19 toms til den nye z4. jeg vurdere å selge ett sett sånne.http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17386380 Send emg en PM hvis det kan være intressant.
Heimstad Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Trenger flere forslag. Finner ikke noe særlig på nettet. Er myyyye dårlige nettsider innen dekk og felgbransjen. Kom med gode linker hvis dere har. Trenger ikke nødvendigvis å være nye felger, så hvis du sitter på noen fine felger i 18" eller 19", så rop ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå