Hopen Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Har en 91mod e30 320i cab som jeg vurderer å bytte ut med en annen bmw. -216 000km -ABS -El-tak(motor gåen) -Sort sportskinn -Hella sorte DE -Rieger infinity frontleppe på org facelift front -Nettopp eu-ok -4 helt nye kuhmo dekk på 16" -98% rustfri -Diffsperre -Nylig service, skiftet olje på motor, gir og diff. Skiftet plugger, filter og justert ventiler. Det som er feil på bilen er at el-tak ikke fungerer, turteller og kjørecomputer virker ikke. Bilder kan ordnes senere. Kan byttes i annen bmw, kom med forslag. Helst uten alt for mye i mellomlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kanari87 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Bilder? Det hjelper vettu, veit du hva som er problemet med el taket, turteller og kjørecomputer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kanari87 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 intresert i bytte? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=82036 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Bilder? Det hjelper vettu, veit du hva som er problemet med el taket, turteller og kjørecomputer? Skal prøve å fikse det idag. El-taket tror jeg ikke virker pga motoren er gåen. hører ikke noe lyd når trykker på knappen. Har ikke brydd meg om å fikse det siden det går an å gjøre manuelt, eneste problemet med det er at lokket ikke går helt i lås når taket er nede. Turteller og kjørecomputer er jeg usikker på. Lurer på om det muligens er dårlig kontakt bak på speedometret. Kan virke i et par sek. noen ganger. Har vært slik siden jeg kjøpte bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 intresert i bytte?http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=82036 Pen bil:) hvilket interiør er det i den? Men regner med du skal ha litt i mellomlegg på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 hvilken pris hadde du tenkt deg ? har en 87 E32 735 ia som skal selges/bytes bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 bud over 40k. Kunne helst tenkt meg en e30, e34 eller e36 desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kanari87 Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 intresert i bytte?http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=82036 Pen bil:) hvilket interiør er det i den? Men regner med du skal ha litt i mellomlegg på denne? Er vel sport interør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Har bestemt meg for å beholde bilen:P regner med den får m50b25 motor nå som jeg har fått jobb:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg