erl1d Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Hei ! Grunnet flere biler selger jeg nå min lille, men svært festlige Jammin CRT .5. Bilen er ikke mye brukt og i topp stand, går som ei kule! Har justeringsmuligheter og engenskaper som en full-size truggy! Har oppgradert den med lengre chassi, slik at man kan benytte standard servoer og har også byttet til karbon bremseskiver. Står en hissig Mega SP .12 motor i den som ikke har gått mange literne, masse trøkk igjen ! Servoene er spektrum z590 og z270 (de som følger med DX 2.0) som er tettet med silikon. Følger med noen deler (bærearmer,servosaver, chassiavstivere, ekstra glødeplugg o.l.) og startboks uten batteri. Her er det bare å sette i en mottaker og kjøre. Kunne tenkt meg 1800,- for hele pakken, men er ÅPEN FOR BUD. Er også interessert i bytte med en konkurransedyktig 1/8 buggy(rullende chassi). Kjøper betaler frakt og de som henter den her i Oslo får med en halv kanne med fuel ! Send mail på erl1d@broadpark.no eller send meg en PM for bilder sjekk: http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?t=38706 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå