Ceylon Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... on&start=0 Gi bud, eller byttes i noe annet gøy som fungerer... Bilen har ikke vært lakkert eller fjernet rust på, så det som er synes. Veldig lite, og karoserriet er omtrent fri for bulker ol. Ikke noe som synes uten å inspisere veldig nøye. Fin i lakken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Ca pris antydning da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Veldig lyst til å bytte den mot en 320 Coupe, 94-modell ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Ca pris antydning da? Er bare å komme med bud, forventer ikke så mye heller for noe som ikke er ferdig selv om det bare er snakk om noen kvelder i garasjen før den går. Har bare ikke noe sted å stå og har hatt denne i over ett år uten å bli ferdig. Dritt lei hele bilen no.. Kom med noen bilder av den 320 coupe`n da... og litt info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Det som gjenstår er å montere costum radiator i kobber som jeg har kjøpt, montere bremsekraftforsterker. En slange til veivhusventilasjonen, og el vifte må monteres til radiatoren. Mulig jeg har glemt noe småtteri... Motoren startet med den forrige radiatoren og er nyoverhalt. Det er racing clutch, og dogleg kasse (3 delt)- Har akkurat hatt av bakstillingen og fått på nye foringer på alt bak, ny tank, og nye skiver bak. Merket litt slark i vannpumpen så ny følge med. Pris på bilen ... vel den skal vekk, og jeg venter ikke så altfor lenge. Da ombestemmer jeg meg bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Kan du sende meg noen flere bilder på mail osv? Hvis ok, send meg pm så skal du få mail adresse og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Kan du sende meg noen flere bilder på mail osv?Hvis ok, send meg pm så skal du få mail adresse og slikt. majonesn@hotmail.com Kan stikke opp å ta noen bilder imorgen. Må legge til at jeg merket at det er kommet bitte litt rust på den selv om det veldig lite ute. Men ikke noe farlig eller noe som krever omlakkering. Bilen har orginal lakk så det ligger ikke noe skjult rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-glenn- Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Virker alt som det skal? Går den gjennom EU godkjenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 hiv ut en minstepris da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Virker alt som det skal? Går den gjennom EU godkjenning? Ja hvis han som sjekker bilen har grå stær og 4 bein og 20 tær har den en sjans.... Neida, men hvis du gidder å lese lenger opp i tråden står det litt om hva som er igjen. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 hiv ut en minstepris da!! Ja minstepris er 45... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Ca pris antydning da? Kom med noen bilder av den 320 coupe`n da... og litt info. Hehe, det var egentlig ment som en spøk. Er den godkjent ombygd da, eller er det i det minste skilter på den? 320'n er gått 280 000, men ser ingen lekkasjer på motor. Tikker bittelitt innimellom. Har planer om å lakkere den i løpet av sommeren, da det er blitt et par store bulker pga. et innbrudd da forrige eier hadde den, og flere små striper rundt om. Bilder skal du få: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 solgt elle?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 send info å tlf nr på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg