Gå til innhold

e30 m5 vurderes solgt... gi bud/bytte. Skal vekk...

Ceylon
 Share

Anbefalte innlegg

Ca pris antydning da?

Er bare å komme med bud, forventer ikke så mye heller for noe som ikke er ferdig selv om det bare er snakk om noen kvelder i garasjen før den går. Har bare ikke noe sted å stå og har hatt denne i over ett år uten å bli ferdig. Dritt lei hele bilen no..

Kom med noen bilder av den 320 coupe`n da... og litt info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gjenstår er å montere costum radiator i kobber som jeg har kjøpt, montere bremsekraftforsterker. En slange til veivhusventilasjonen, og el vifte må monteres til radiatoren. Mulig jeg har glemt noe småtteri...

Motoren startet med den forrige radiatoren og er nyoverhalt.

Det er racing clutch, og dogleg kasse (3 delt)-

Har akkurat hatt av bakstillingen og fått på nye foringer på alt bak, ny tank, og nye skiver bak. Merket litt slark i vannpumpen så ny følge med.

Pris på bilen ... vel den skal vekk, og jeg venter ikke så altfor lenge. Da ombestemmer jeg meg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sende meg noen flere bilder på mail osv?

Hvis ok, send meg pm så skal du få mail adresse og slikt.

majonesn@hotmail.com Kan stikke opp å ta noen bilder imorgen. Må legge til at jeg merket at det er kommet bitte litt rust på den selv om det veldig lite ute. Men ikke noe farlig eller noe som krever omlakkering. Bilen har orginal lakk så det ligger ikke noe skjult rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker alt som det skal? Går den gjennom EU godkjenning?

Ja hvis han som sjekker bilen har grå stær og 4 bein og 20 tær har den en sjans.... :lol:

Neida, men hvis du gidder å lese lenger opp i tråden står det litt om hva som er igjen. :wink:

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca pris antydning da?

Kom med noen bilder av den 320 coupe`n da... og litt info.

Hehe, det var egentlig ment som en spøk. :lol:

Er den godkjent ombygd da, eller er det i det minste skilter på den?

320'n er gått 280 000, men ser ingen lekkasjer på motor. Tikker bittelitt innimellom. Har planer om å lakkere den i løpet av sommeren, da det er blitt et par store bulker pga. et innbrudd da forrige eier hadde den, og flere små striper rundt om. :P

Bilder skal du få:

8o67cce8k5de9tsmgnli.jpg

ep7pr9a9ufqw8w3rpe3g.jpg

fly3fioxwikqpg5c1zvh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...