SofaKingFresh Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Hvordan kan jeg få sjekket om hjulene mine egentlig er originale eller ikke? De er vel ikke originale bare fordi det er M-emblem på dem? Eller? :S Har hørt så mye forskjellig nå. Her er et bilde av en av felgene. Takker.
gjeewaytee Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 på baksiden altså vel og merke. står gjerne germany der og
Springsteen Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Det har 18'' kopiene jeg har liggende i garasjen også..
gjeewaytee Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 ergo så må man se hvilke tall som står på baksiden for å finne ut med sikkerhet
Springsteen Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Jepp.. Kan ta en enkel eliminering med tanke på felgbredder og ET også.. Hvis disse så stemmer med orginalen er det på tide å sjekke nr.
hylle Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Si at det er originale felger og selg dem til noen i det skien området ditt du martinmartin, BARE svindlere der du bor.... HATER skien.
Springsteen Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Si at det er originale felger og selg dem til noen i det skien området ditt du martinmartin, BARE svindlere der du bor.... HATER skien. Og dette spiller noe rolle for allmenheten? Du får holde deg unna Skien du da vel.. Jeg bryr meg hvertfall ikke
hillmar Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Jepp.. Kan ta en enkel eliminering med tanke på felgbredder og ET også.. Hvis disse så stemmer med orginalen er det på tide å sjekke nr. Ja det kan man, men ET og felgbredde er som oftest oppgitt på innsiden av felgen det også, så da kan man likegodt se etter "BMW" først som sist
Springsteen Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Jepp.. Kan ta en enkel eliminering med tanke på felgbredder og ET også.. Hvis disse så stemmer med orginalen er det på tide å sjekke nr. Ja det kan man, men ET og felgbredde er som oftest oppgitt på innsiden av felgen det også, så da kan man likegodt se etter "BMW" først som sist Bredder og eventuelt innpress kan man jo ha fått vite av eventuel tidligere eier etc.. Slik jeg tenkte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå