|Ole| Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Har da fått fastslått att dette er ei 420cc dyse, blir den for lita for det oppsettet eg skal kjøre? m20 b25 motor med neddreide stempel, pianotråd og chip.... små stor turbo og tileggs sprut, håper på rundt 300hk... syns den dysa vart litt i minste laget?
bue Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Prøv å ta et søk på http://www.realoem.com/bmw/ Det meste står der.
jensemann23 Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 står det ikke noe annet nr på den? 7 eller 11 siffer?
|Ole| Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 bue: takker jensemann: nope :S og den andre dysa er grønn, står berre en B på...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Du googler bosch nummeret: 280 150 79 Men du mangler det siste tallet, nesten alle dyser begynner med 280 150 så er de 3 siste dyse typen.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 420cc@3bar sies det en annen plass. Det vanlige på nettet, får mangen svar
|Ole| Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 GiljeN: var ikkje planen, har fått meg tileggs sprut skjønner du...så fulgte det med 2 dyser
|Ole| Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Har da fått fastslått att dette er ei 420cc dyse, blir den for lita for det oppsettet eg skal kjøre? m20 b25 motor med neddreide stempel og pianotråd... små stor turbo og tileggs sprut, håper på rundt 300hk... syns den dysa vart litt lita da?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Blir nok i minste laget, hvis du deler antall cc på 6 får du hvor mye hk den holder til sånn ca. 420/6= 70hk +-.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå